Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

PANJANG SGT....

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 12:58 pm

jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
apens7 wrote:LS, tajuk pun kene bagi org betul2 paham.. konpius kwn.. terpaksa baca dari posting pertama sampai abis utk mnengelak salah faham.. hehehe

tu gimik namenyer...

p/s: jasno and strikerbuncit..btul x koi ckp smlm ? apens je kategori kanak2 dlm PCC neh..hehe...

bagi koi...koi faham...(tp rasenye rodong pcc nih..semuanye dah dewasa ..dpt memahaminye...)

Sebab bagi kawan pozi, zul tu.....teramat paham ....sebab org veteran nie rangkai urat sarafnya berhubung 3 kali ganda budok2 jaras...kala dema mikir 100 kome dah pikir 300 hehehehe...........laju tu...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  MD on Wed Oct 21, 2009 12:59 pm

Yassin wrote:

Kawan setuju 100% kata aok tu....sebab penulisan tak boleh dicop mekala gambo tu boleh kita letok stem dan cop....mmg haru kita sesiapa penah nulis org lain cedok je...jadi lah susu punya lembu susu tekoh dapat nama...

**rasa kawan perbahasan kawan nei tak lari pada topik lagi...heheheh
Rolling Eyes

Kawan tau aok suka menulis,hasil karya tulisan kita ni sebenarnya cukup bermakna bagi kita...thank you.. Very Happy
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  MD on Wed Oct 21, 2009 1:01 pm

strikerbuncit wrote:batul dah kata MD..lepas ni klu ade kopipes,eloklah tulis nama editor dia..dahla xbg royalti,atleast letak nama pn dah ok..thanks MD.. Razz

terima kasih....up!
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  jasnoraizan on Wed Oct 21, 2009 1:01 pm

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
apens7 wrote:LS, tajuk pun kene bagi org betul2 paham.. konpius kwn.. terpaksa baca dari posting pertama sampai abis utk mnengelak salah faham.. hehehe

tu gimik namenyer...

p/s: jasno and strikerbuncit..btul x koi ckp smlm ? apens je kategori kanak2 dlm PCC neh..hehe...

bagi koi...koi faham...(tp rasenye rodong pcc nih..semuanye dah dewasa ..dpt memahaminye...)

Sebab bagi kawan pozi, zul tu.....teramat paham ....sebab org veteran nie rangkai urat sarafnya berhubung 3 kali ganda budok2 jaras...kala dema mikir 100 kome dah pikir 300 hehehehe...........laju tu...

tp la..koi rase...dlm byk2 rodong2 PCC...ANTARA AOKME TU..KOI RASE KOI LG VETERAN KUT...HE,...HE..HE..
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Deto_8 on Wed Oct 21, 2009 1:03 pm

PCC wrote:
1- Kalau kita "copy" dan "paste" apa-apa artikel atau berita, sila beritahu sumber yg kita ambil...bagilah kredit kepada penulis asal

ni etika yang kawan rasa standard kat mana-mana forum...

ser lagi, tolong jaga keharmonian sesama kita...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  strikerbuncit on Wed Oct 21, 2009 1:04 pm

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
apens7 wrote:LS, tajuk pun kene bagi org betul2 paham.. konpius kwn.. terpaksa baca dari posting pertama sampai abis utk mnengelak salah faham.. hehehe

tu gimik namenyer...

p/s: jasno and strikerbuncit..btul x koi ckp smlm ? apens je kategori kanak2 dlm PCC neh..hehe...

bagi koi...koi faham...(tp rasenye rodong pcc nih..semuanye dah dewasa ..dpt memahaminye...)

Sebab bagi kawan pozi, zul tu.....teramat paham ....sebab org veteran nie rangkai urat sarafnya berhubung 3 kali ganda budok2 jaras...kala dema mikir 100 kome dah pikir 300 hehehehe...........laju tu...

tp la..koi rase...dlm byk2 rodong2 PCC...ANTARA AOKME TU..KOI RASE KOI LG VETERAN KUT...HE,...HE..HE..

back2topic please... Embarassed
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  apens7 on Wed Oct 21, 2009 1:05 pm

labu sayong wrote:
apens7 wrote:LS, tajuk pun kene bagi org betul2 paham.. konpius kwn.. terpaksa baca dari posting pertama sampai abis utk mnengelak salah faham.. hehehe

tu gimik namenyer...

p/s: jasno and strikerbuncit..btul x koi ckp smlm ? apens je kategori kanak2 dlm PCC neh..hehe...

err...??? kanak2?? huhuhu...

ditegur mati emak... dibetulkan mati bapak... ekekekeke...

kalau tajuk topik ni

POSTING PANJANG SANGAT

kanak2 yg sebaya apens lebih mudah paham cikgu LS uiii....
(bab karangan UPSR pun tajuk karangan kene betul ngn isi karangan.. tul tak? so sama la kat forum ni... atau mana2 forum seantero dunia...)
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 1:06 pm

strikerbuncit wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
apens7 wrote:LS, tajuk pun kene bagi org betul2 paham.. konpius kwn.. terpaksa baca dari posting pertama sampai abis utk mnengelak salah faham.. hehehe

tu gimik namenyer...

p/s: jasno and strikerbuncit..btul x koi ckp smlm ? apens je kategori kanak2 dlm PCC neh..hehe...

bagi koi...koi faham...(tp rasenye rodong pcc nih..semuanye dah dewasa ..dpt memahaminye...)

Sebab bagi kawan pozi, zul tu.....teramat paham ....sebab org veteran nie rangkai urat sarafnya berhubung 3 kali ganda budok2 jaras...kala dema mikir 100 kome dah pikir 300 hehehehe...........laju tu...

tp la..koi rase...dlm byk2 rodong2 PCC...ANTARA AOKME TU..KOI RASE KOI LG VETERAN KUT...HE,...HE..HE..

back2topic please... Embarassed

KAWAN KABOR DOH TADIIIII : Shocked
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  ozzy on Wed Oct 21, 2009 1:07 pm

MD wrote:
Yassin wrote:

Kawan setuju 100% kata aok tu....sebab penulisan tak boleh dicop mekala gambo tu boleh kita letok stem dan cop....mmg haru kita sesiapa penah nulis org lain cedok je...jadi lah susu punya lembu susu tekoh dapat nama...

**rasa kawan perbahasan kawan nei tak lari pada topik lagi...heheheh
Rolling Eyes

Kawan tau aok suka menulis,hasil karya tulisan kita ni sebenarnya cukup bermakna bagi kita...thank you.. Very Happy

Keh dulu juga sebagai penulis dalam buletin tpt keje lama..tapi guna nama samaran la..tugas koi buat penulisan yg pedas2 (kiranya pekena org la - mcm tulisan awang selamat)..yg bestnya koi tgk setiap kali dpt buletin staff akan belek ruangan koi dulu..pastu masing2 senyum/masam hehe..dan smpai skrg sapa pun x tau koi orgnya ekekeke..Koi juga pernah menulis novel dan gubah lagu tapi suka2 je la..isi masa lapang... Very Happy
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  MD on Wed Oct 21, 2009 1:10 pm

fourzy wrote:

Keh dulu juga sebagai penulis dalam buletin tpt keje lama..tapi guna nama samaran la..tugas koi buat penulisan yg pedas2 (kiranya pekena org la - mcm tulisan awang selamat)..yg bestnya koi tgk setiap kali dpt buletin staff akan belek ruangan koi dulu..pastu masing2 senyum/masam hehe..dan smpai skrg sapa pun x tau koi orgnya ekekeke..Koi juga pernah menulis novel dan gubah lagu tapi suka2 je la..isi masa lapang... Very Happy

ni seme jasa jasa Cikgu Zulkifli Safar dan Cikgu Norsiah...
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 1:11 pm

MD wrote:
Yassin wrote:

Kawan setuju 100% kata aok tu....sebab penulisan tak boleh dicop mekala gambo tu boleh kita letok stem dan cop....mmg haru kita sesiapa penah nulis org lain cedok je...jadi lah susu punya lembu susu tekoh dapat nama...

**rasa kawan perbahasan kawan nei tak lari pada topik lagi...heheheh
Rolling Eyes

Kawan tau aok suka menulis,hasil karya tulisan kita ni sebenarnya cukup bermakna bagi kita...thank you.. Very Happy

Kadang kawan mmg suka menulis bender yang meraban aje yang penting ada mesej tersendiri...pozi lagi hebat dia diam aje.... Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  jasnoraizan on Wed Oct 21, 2009 1:11 pm

MD wrote:
fourzy wrote:

Keh dulu juga sebagai penulis dalam buletin tpt keje lama..tapi guna nama samaran la..tugas koi buat penulisan yg pedas2 (kiranya pekena org la - mcm tulisan awang selamat)..yg bestnya koi tgk setiap kali dpt buletin staff akan belek ruangan koi dulu..pastu masing2 senyum/masam hehe..dan smpai skrg sapa pun x tau koi orgnya ekekeke..Koi juga pernah menulis novel dan gubah lagu tapi suka2 je la..isi masa lapang...

ni seme jasa jasa Cikgu Zulkifli Safar dan Cikgu Norsiah...

blh caye ke nih?.......
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  ozzy on Wed Oct 21, 2009 1:14 pm

Yassin wrote:
MD wrote:
Yassin wrote:

Kawan setuju 100% kata aok tu....sebab penulisan tak boleh dicop mekala gambo tu boleh kita letok stem dan cop....mmg haru kita sesiapa penah nulis org lain cedok je...jadi lah susu punya lembu susu tekoh dapat nama...

**rasa kawan perbahasan kawan nei tak lari pada topik lagi...heheheh
Rolling Eyes

Kawan tau aok suka menulis,hasil karya tulisan kita ni sebenarnya cukup bermakna bagi kita...thank you.. Very Happy

Kadang kawan mmg suka menulis bender yang meraban aje yang penting ada mesej tersendiri...pozi lagi hebat dia diam aje.... Very Happy

Hebat tu x de la yassin..tapi rasanya kalau aok baca novel tu kalau x ngalir bergenang juge air mata hehe.. (mcm tgk filem hindustan)
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 1:39 pm

fourzy wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:
Yassin wrote:

Kawan setuju 100% kata aok tu....sebab penulisan tak boleh dicop mekala gambo tu boleh kita letok stem dan cop....mmg haru kita sesiapa penah nulis org lain cedok je...jadi lah susu punya lembu susu tekoh dapat nama...

**rasa kawan perbahasan kawan nei tak lari pada topik lagi...heheheh
Rolling Eyes

Kawan tau aok suka menulis,hasil karya tulisan kita ni sebenarnya cukup bermakna bagi kita...thank you.. Very Happy

Kadang kawan mmg suka menulis bender yang meraban aje yang penting ada mesej tersendiri...pozi lagi hebat dia diam aje.... Very Happy

Hebat tu x de la yassin..tapi rasanya kalau aok baca novel tu kalau x ngalir bergenang juge air mata hehe.. (mcm tgk filem hindustan)

Mintok lari topik sikit..........
Kawan kadang tu lebih suka baca buku atau cerita yang ada unsur lawak sikit kala nangis...boleh baca tapi tidak diutamakan... sungguh pun kawan gini jiwa kawan sensetif juge org nya heheheh..jadi kawan malas layan bender2 sedih nei.... dulu kerap amat dah sedihnya....Sad

Ok sambung topik i
ni semula....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  ozzy on Wed Oct 21, 2009 1:39 pm

jasnoraizan wrote:
MD wrote:
fourzy wrote:

Keh dulu juga sebagai penulis dalam buletin tpt keje lama..tapi guna nama samaran la..tugas koi buat penulisan yg pedas2 (kiranya pekena org la - mcm tulisan awang selamat)..yg bestnya koi tgk setiap kali dpt buletin staff akan belek ruangan koi dulu..pastu masing2 senyum/masam hehe..dan smpai skrg sapa pun x tau koi orgnya ekekeke..Koi juga pernah menulis novel dan gubah lagu tapi suka2 je la..isi masa lapang...

ni seme jasa jasa Cikgu Zulkifli Safar dan Cikgu Norsiah...

blh caye ke nih?.......

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  jasnoraizan on Wed Oct 21, 2009 4:57 pm

fourzy wrote:
jasnoraizan wrote:
MD wrote:
fourzy wrote:

Keh dulu juga sebagai penulis dalam buletin tpt keje lama..tapi guna nama samaran la..tugas koi buat penulisan yg pedas2 (kiranya pekena org la - mcm tulisan awang selamat)..yg bestnya koi tgk setiap kali dpt buletin staff akan belek ruangan koi dulu..pastu masing2 senyum/masam hehe..dan smpai skrg sapa pun x tau koi orgnya ekekeke..Koi juga pernah menulis novel dan gubah lagu tapi suka2 je la..isi masa lapang...

ni seme jasa jasa Cikgu Zulkifli Safar dan Cikgu Norsiah...

blh caye ke nih?.......

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..

sedih la pulok kwn dengor..... tu blm baca novel sedih lg tuh....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 6:02 pm

jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..

sedih la pulok kwn dengor..... tu blm baca novel sedih lg tuh....

Haa...tu la aok...tak pasal2 sedih....
kala tiba-tiba tak pasal suka kawan no komen...

** lari topik ker lari topik laaa het
...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  jasnoraizan on Wed Oct 21, 2009 6:04 pm

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..

sedih la pulok kwn dengor..... tu blm baca novel sedih lg tuh....

Haa...tu la aok...tak pasal2 sedih....
kala tiba-tiba tak pasal suka kawan no komen...

** lari topik ker lari topik laaa het
...

hok highlight hijou tu kwn tok paham......(india estet ke....cina jinjang..) HE...HE...HE....(MAROH KE....?)
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 6:15 pm

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..

sedih la pulok kwn dengor..... tu blm baca novel sedih lg tuh....

Haa...tu la aok...tak pasal2 sedih....
kala tiba-tiba tak pasal suka kawan no komen...

** lari topik ker lari topik laaa het
...

hok highlight hijou tu kwn tok paham......(india estet ke....cina jinjang..) HE...HE...HE....(MAROH KE....?)

Kawan tak marah lalu...kawan menceloh aje...tapinya kawan nok pinjam juga kata2 pozi tu...x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe....india, cina satu malaysia berlake...hehehehe..........
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  jasnoraizan on Wed Oct 21, 2009 6:19 pm

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..

sedih la pulok kwn dengor..... tu blm baca novel sedih lg tuh....

Haa...tu la aok...tak pasal2 sedih....
kala tiba-tiba tak pasal suka kawan no komen...

** lari topik ker lari topik laaa het
...

hok highlight hijou tu kwn tok paham......(india estet ke....cina jinjang..) HE...HE...HE....(MAROH KE....?)

Kawan tak marah lalu...kawan menceloh aje...tapinya kawan nok pinjam juga kata2 pozi tu...x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe....india, cina satu malaysia berlake...hehehehe..........

HE...HEEEEE.....HEEEEE.....HAAA..HAAA..HAAAAAAAAAA
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Yassin on Wed Oct 21, 2009 6:25 pm

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:

X caye x pe Jas..x de sapa paksa pun..x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe..

sedih la pulok kwn dengor..... tu blm baca novel sedih lg tuh....

Haa...tu la aok...tak pasal2 sedih....
kala tiba-tiba tak pasal suka kawan no komen...

** lari topik ker lari topik laaa het
...

hok highlight hijou tu kwn tok paham......(india estet ke....cina jinjang..) HE...HE...HE....(MAROH KE....?)

Kawan tak marah lalu...kawan menceloh aje...tapinya kawan nok pinjam juga kata2 pozi tu...x payoh aok susah2 mikir buat serabut otok hehe..dalam ni nok nulis mende pun x kisoh ..nok ngaku menteri pun boleh..dok gitu..hehe....india, cina satu malaysia berlake...hehehehe..........

HE...HEEEEE.....HEEEEE.....HAAA..HAAA..HAAAAAAAAAA

Hehehe..nei betul punya lari topik nei sesajer kena kawan kuar dulu weh.... Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: PANJANG SGT....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum