Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

2012 review

Go down

2012 review

Post  RAFtegang on Fri Dec 11, 2009 4:59 pm

Director:Roland Emmerich
Writers (WGA):Roland Emmerich (written by) &
Harald Kloser (written by)
Release Date:12 November 2009 (Malaysia) more Genre:Action | Adventure | Drama | Sci-Fi | Thriller

Dr. Adrian Helmsley, part of a worldwide geophysical team investigating the effect on the earth of radiation from unprecedented solar storms, learns that the earth's core is heating up. He warns U.S. President Thomas Wilson that the crust of the earth is becoming unstable and that without proper preparations for saving a fraction of the world's population, the entire race is doomed. Meanwhile, writer Jackson Curtis stumbles on the same information. While the world's leaders race to build "arks" to escape the impending cataclysm, Curtis struggles to find a way to save his family. Meanwhile, volcanic eruptions and earthquakes of unprecedented strength wreak havoc around the world.



Awards for 2012 (2009/I)

1-2009 Nominated Satellite Award Best Art Direction & Production Design

2-Best Film Editing

3-Best Sound (Mixing and Editing)

4-Best Visual Effects



Cerita cerdik jugak walaupun jalan cerita tak berapa sedap tapi effect yg cukup mengagumkan aku sampai popcorn tertumpah pun aku tak sedar....dasat kerosakan bumi yg dibuat oleh komputer....kena tgk ni jugak siot...
avatar
RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 46
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  zulkbo on Fri Dec 11, 2009 6:38 pm


_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  along on Sat Dec 12, 2009 1:19 am

memang best la cite nie...
biarpun dah tgok kat wayang tp keh tetap beli cd jugak sbp nk tgok lagi...
3 hari berturut keh pg ke panggung nak tgok cite nie punya pasal..
hari ke 3 baru dpt tiket...
asyik penuh je panggung..
avatar
along
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1090
Points : 1280
Join date : 15/06/2009
Age : 30
Location : jerantut - wangsa maju

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  RAFtegang on Mon Dec 14, 2009 1:01 pm

Aku pon sama...masa opening dat day aku tgk Pavilion cam ada org buat kenduri...penuh sesak.... seminggu aku book tak dapat last2 aku tgk bila dah nak penghujung je...tu pon ada 5 je seat lagi... aku bukan apa...seronot tgk computer grafik dia je....bunyi dia pon perghhhhhhhhhhhhh.....
avatar
RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 46
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  Oesandro Jr. on Mon Dec 14, 2009 1:49 pm

apa lagi RAF..
buat ler plok avatar muko aok ganti poster cite ni plok..
hehe..
avatar
Oesandro Jr.
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 343
Points : 350
Join date : 08/10/2009
Location : Dari jemapoh ke Manchestee singoh Melaka dulu

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  RAFtegang on Mon Dec 14, 2009 2:37 pm

Oesandro Jr. wrote:apa lagi RAF..
buat ler plok avatar muko aok ganti poster cite ni plok..
hehe..

taknak la...muka bumi pecah...kalau muka Harry Potter cute sket....nampak muda...wakakakakaka
avatar
RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 46
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  Jeck Sparow on Tue Jan 12, 2010 4:06 pm

Message Filem 2012 - 3 (Akhir)
Assalamualaikum..

Aku kembali untuk ulasan terakhirku tentang Message Filem 2012. Sekali lagi aku katakan, apa yg aku taip di sini adalah mengenai sikapku yg anti Yahudi. Bagaimana apabila mereka berkelakuan baik, begitulah juga aku terhadap mereka. Bagaimana mereka cuba mempengaruhi umat Islam, begitulah juga aku terhadap mereka. Bagaimana mereka menghina umat Islam dgn cara mereka yg terhalus, begitulah juga aku terhadap mereka. Apa yang penting aku mesti sentiasa dalam keadaan bersedia dan berhati-hati dengan mereka, Umat Yahudi. Segala apa yg cuba ditunjukkan oleh umat Yahudi akanku cuba bongkarkan dan inginku ulangi sekali lagi, TIDAK SEMUA ORANG BARAT ITU ADALAH UMAT YAHUDI. Macam tulah lebih kurang penghampirannya pada apa yg aku maksudkan. Banyak yg aku 'skip' dalam ulasan 'Message Filem 1 & 2' tapi tidak mengapa, kalian pun boleh fikirkan.




Ok. Cuba kalian perhatikan gambar di sebelah kiri ni. Cuba tgk perkataan 'HINA' yg ditunjukkan dlm gambar tu. Aku tau, kalian faham benar dgn maksud perkataan tu tapi bukan itu yg aku nak maksudkan. Sebelum itu, kalian semua, dalam mencari sesuatu kebenaran @ kebetulan, banyak kunci-kunci yg perlu aku cari, yg perlu aku dapatkan utk cuba membuka 'pintu kebenaran' akan sesuatu, dan apabila aku dapat kuncinya, aku sendiri tidak tahu samada adakah pintu kebenaran itu sudah terbuka ataupun belum ? Tapi YANG MAHA MENGETAHUI adalah ALLAH SWT. Aku cuma fikir dengan akalku sahaja yg dikurniakan olehNya kepada aku dan kepada hati yg sedang membaca blog ini. Aku cari kerana Allah suruh aku berfikir tentangNya dan begitu juga dengan kalian. Kadang-kadang bila aku berjaya buka sesuatu 'pintu maya', masih ada lagi pintu yg lain di dalamnya yg perlu dibuka tapi itu semua atas dasar fikiran aku. Atau dgn kata lain, pintu dlm pintu. Lagipun, dalam perjalanan pencarian ini byk jugak aku jumpa perkara² yg tidak pernah terjumpa olehku sebelum ini. Sukacitanya aku ulangi, Bukankah Allah suruh aku dan kalian semua berfikir tentang segala ciptaanNya dan ketentuanNya di atas muka Bumi ni ?
Ok, berbalik pd perkataan 'HINA' tadi. Secara ilmu pengetahuan, Nabi MHMD SAW pernah menyebut (berdasarkan pd hadis) pasal China dulu kan ? Aku pulak cuba mengaitkan secara tersirat kenapa ianya sering disebut-sebut oleh Umat Islam seolah-olah macam ada sesuatu PERINGATAN di situ. Sbb bg aku 'SEGALA APA YANG BERLAKU ADALAH DLM KETENTUAN ALLAH'. Sekali lagi, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih yg tak terhingga kepada Perdana Menteri kerana telah menjalinkan hubungan diplomatik dengan Negara China demi kebaikan bersama.
Maka, dalam rangkuman Islam, 'HINA' - Hindar Islam, Nerakalah Azabnya. Itu kalau dibaca dari kiri ke kanan, cuba kalian baca dari kanan ke kiri ? Yaa... Apa ? Yee.. ANIH (ANEH) kan ? 'HINA' <> 'ANIH'. Bagi aku, sebutan tidak menyatakan bagaimana ejaannya tetapi menyatakan sesuatu (hakikat sebutan). Misalnya, Proton Saga dgn Potong Saga (Loghat Terengganu),tetap Orang Terengganu faham dan tahu bahawa ianya adalah sebuah kereta buatan negara kita sendiri..Smile, . Apa yg disebut, kita dpt bayangkan akan objeknya (bagi yg tahu) tetapi apabila dieja mengikut standard bahasa piawai kebangsaan, lain sudah jadinya. Macamana nak kontrol sebutan ini ? Susahkan ? Sebab ianya amalan seharian. Hehehe.. Kalau kalian menggembara, kalian semua mesti faham apa yg aku cuba maksudkan.
Maka, kalian sudah nampak peringatan apa itu 'HINA' dalam filem ni, cube tgk pula, 'ANIH' - ALLAH NAK ISLAM HIDUP. Eh..Eh.. takkan umat Yahudi nak bagitau kat aku dan kalian kot pasal nie ? Tapi tak mengapa, ucapan 'Thank You' kepada Umat Yahudi kerana memperingatkan Umat Islam. Bukankah Allah yg menyuruh Nabi yg meng'hidup'kan agamaNya dan kita semua sebagai hambaNya? Nah.. kalian, di sinilah terselindungnya yg tersirat itu. Tetapi kenapa umat Yahudi yg dalam filem nie, menunjukkan Huruf A terlebih dahulu ? Apakah ada sesuatu ke'anih'an di Negara China yg ada manfaatnya untuk Umat Islam, yg kita sendiri tidak sedari? Bila sebut perkataan 'anih', kaitkan pula kenapa Nabi MHMD SAW mengatakan 'tuntutlah ilmu walaupun hingga/sampai ke China' ? Dan persoalanku masih sama, apakah ada ke'anih'an di China ? HINA yg ANIH ? ANIH yg HINA ?. Wollohu a'lam.
Teringat aku kpd seorg rakanku yg namanya dipanggil 'Anih'. Dia seorang budak yg miskin dan sering dihina semasa di alam persekolahan tadika dulu. Aku tak tahu ke mana dia sekarang. Selingan itu yaa.. Tapi aku YAKIN ada sesuatu di China, sesuatu yg anih, sesuatu yg dihina tetapi sebenarnya ianya adalah mulia dan banyak membawa kebaikan untuk Umat Islam. Jgn salah faham, maksud aku sesuatu yg kita boleh jadikan panduan untuk terus melakukan yg terbaik semasa berada di atas mukabumi Allah ini. Di dalam negara kita sendiri pun, cuba tengok masyarakat China yang memiliki serta mempunyai kebolehan semulajadi dari segi semangat perniagaan mereka dan juga semangat bekerja mereka. Kalian sendiri bolehlah melihat di sekeliling kalian. Nah.. mengapa tidak kita contohi semangat yg ada pada mereka bila melakukan sesuatu yg menguntungkan negara? Bukankah itu semua membawa kebaikan kepada kita ?
Pernahkah kalian menyebut - hamba yg hina ini pd diri sendiri ? Utk apa kalian mnyebutnya ? Hanya diri kalian yg mampu menjawab. Kembali aku tentang tadi. Apakah ianya sesuatu ILMU YANG DIMILIKI OLEH SEORANG HAMBA YG ANIH TETAPI HINA PADA PANDANGAN MATA UMAT MANUSIA DI CHINA ?.. Smile, Atau apakah/adakah sesuatu cara @ perlakuan @ amalan akan/terhadap sesuatu yg menyebabkan ianya anih pd mata yg melihat kejadian/perlakuan itu ? Kalian semua, fikirlah, ADA kalian semua. Sesuatu yg anih/aneh ADA di sana !!! Laa.. aku terlupa lak, sikit saja, bagi aku sekian lama kenapa umat Islam Melayu selalu sebut 'tuntutlah ilmu walaupun sampai ke China' adalah kerana disebalik perkataan CHINA itu sendiri yg mempunyai nilai yg amat amat TINGGI. Tambahan lagi, umat CHINA mempunyai rahsia kekuatan ekonomi yg tiada bandingannya. Maka bg aku, masih dalam rangkuman Islam, aku dapati CHINA - Cara Hidup Islam Nampakkan Allah. Islam pun ada kat Negara China tp apa yg anihnya ? Semacam ada satu KEKUATAN yg LUAR BIASA di Negara China, samada ianya dimiliki oleh UMAT ISLAM ataupun UMAT BUKAN ISLAM, aku pun tak dapat nak bagi jawapan yg sesuai !!! Apakah KEKUATAN yg LUAR BIASA ITU YG DIKATAKAN ANIH ? TETAPI APAKAH BENTUK KEKUATAN ITU ? JADI, MESSAGE 11 : UMAT YAHUDI MEMPERINGATKAN KITA SUPAYA MENCONTOHI NEGARA CHINA. Dari segi apa kita nak contohi ? Ok cukup utk itu yee.. Hehehe.. Kalian semua fikirlah. Wollohu a'lam.



Lihat pula gambar ini yg dicapture dari Filem 2012. Fokus jap. Lihat pada manusia yg berkuda itu. Berapa jumlahnya ? 9 kan ? Yaa.. 9. Apakah umat Yahudi ini sedang menghina 9 Penjaga Dunia (Ghaib) kita ? Dimana dlm filem ini, ke 9-9 manusia berkuda itu tumbang tersungkur mencium tanah dan lagi, maksudnya 9 penjaga dunia itu juga tidak selamat bila Hari Terakhir itu tiba dan HANYA umat Yahudilah yg selamat. Konon.. Apakah kalian pernah mendengar tentang 9 Penjaga Ghaib yg dipilih oleh Allah utk menjaga dunia dimana kematiannya ditangguhkan utk satu waktu yg ditetapkan oleh Allah dalam Ilmu Allah ? Seperti Firman Allah dlm Surat Al-A'raaf ayat 15 : "Sesungguhnya kamu (iblis) termasuk mereka yang diberi tangguh(kematian)". Siapakah 'mereka' dalam firman ini ? Apa yg kita tahu mungkin hanya dari rujukan kitab-kitab yg dibaca dan yg dipelajari atau dari cerita-cerita yg tidak pernah direkodkan maklumatnya untuk generasi Umat Manusia yg akan datang dan yg akan berlalu termasuklah aku dan kalian semua, apapun Yang Maha Mengetahui adalah Allah. Wollohu a'lam.
Kalian semua, Allah BOLEH melakukan apa saja atas KEHENDAK-NYA. Kalian, sudah tentu kalian masih ingat kisah Tsunami yg berlaku pd 26 Disember 2009 dahulukan ? Aku pun tidak pasti, cuma sekali lagi aku ingatkan diriku, tiada apa yg MUSTAHIL bagi ALLAH, APA SAHAJA BOLEH DILAKUKAN OLEH ALLAH !!!!!!!! . Ada seorang alim menceritakan pdku bahawa :
"Semasa kejadian tersebut terdapat 3 gunung berapi di dlm lautan yg akan meletup dan salah seorg ulama' tlh mendapat mimpi yg salah seorg dr 9 penjaga penjuru dunia itu tadi telah duduk bersila di atas puncak gunung berapi yg ke-3 utk menghalang letupan gunung berapi di bawah lautan itu meletup dan tlh mematikan apinya. Katanya lagi, andainya gunung berapi yg ke-3 itu meletup, negara kita (MALAYSIA) yg kalian sedang duduki sekarang ini akan mengalami nasib yg sama seperti Aceh. Dan dikatakan lagi, penjaga itu menjaga bahagian negara kita iaitu sepanjang Selat Melaka". Pegang lagi ayat ini, SETIAP APA YANG BERLAKU KAT ATAS DUNIA INI ADALAH KETENTUAN ALLAH AKAN SEGALANYA. Wollohu a'lam.



Ok.. yg ini aku sekali lagi ingin TEKANKAN di sini. Aku sedang ulas Filem 2012 ni. Hehehe.. Cuba kalian tgk perkataan bertulisan merah di dlm kotak bintang itu. Aik ? Sape yg kata CNN tu ? Ye.. kalian itulah CNN. The Breaking News kat Negara US tu. Dahulu dia suka rosakkan negara orang, tapi tgklah sekarang pembalasan Allah, bencana alam dah rosakkan negara dia. Itupun kententuan Allah kan ?Alhamdullillah... Kalian dah faham. Itulah CNN. Mcm-mcm berita ada kat CNN. Walaupun aku anti-Yahudi tak semua perkara yg dibuat oleh mereka aku anti, mana yg ada kebaikkan di dalam perjalanan aku dan kalian semua, menuju Hari Akhirat, kita ambil dan padukan dgn apa yg kita ada demi untuk kebaikan Umat Manusia Sejagat. Kan Allah suruh kita jadi Khalifah yg menjaga Bumi ciptaanNya ? Tapi takpe tinggalkan kejap cuma fokus pada simbol CNN tu. Suka aku ulangi, SETIAP APA YG BERLAKU KAT ATAS DUNIA WALAUPUN GUGURNYA SEHELAI DAUN ADALAH TELAH DITENTUKAN OLEH ALLAH. Apa yg aku nampak bila tgk simbol CNN nie, macam ada sesuatu yg tersirat. Fuuh... Kejap ye.. Cube kalian tgk gambar kat bawah nie. Mesti kenal kan ? Ye.. ALLAH dan NABI MUHAMMAD SAW (berselawatlah kalian semua kpd nabiku dan nabimu jua).



Terlebih dahulu maafkan aku kalian. Mungkin kedudukan susunan ALLAH dan MHMD tu bagi kalian tak kena, biasa orang susun ALLAH kat bahagian kanan, tapi itu kalau di baca dari kanan ke kiri, tapi sekarang kita baca dari kiri ke kanan sebab tu aku letak ALLAH dahulu. Tapi apa-apa hal pun Allah dulu kan ? Smile, Ok. Serius. Baca dengan hati perlahan-lahan apa yg aku nak taipkan nie. Cube kalian perhatikan MHMD dlm gambar sebelah kiri tu, background warna kuning. Kalau secara pandangan mata kasar yg penuh dengan ketelitian, pasti kalian hanya nampak huruf MIM dan DAA sahaja kan ? Mungkin inilah seni khat kaligrafi. Ok, kita tukar MIM dan DAA ni ke dalam bentuk huruf standard piawai. MIM - M dan DAA - D, maka akan wujudlah MIM DAA - M D. Lagipun ada jugak nama orang bermula dengan MD kan ? Misalnya MD. POLAN bin POLAN ke.. Aku pernah tanya dengan org yg namanya bermula dengan MD nie, apa maksud MD nie ? Macamana nak sebut ? Maka kata mereka MuhammaD. Alhamdullillah... Tak salahlah apa yg aku fikirkan nie... Ok cube perhatikan gambar di bawah sebelah kiri nie. Fokus ye kalian. Cube kalian pegang bucu hujung huruf N yg terakhir tu pada simbol CNN dan kalian pusingkan sebanyak 180 darjah mengikut arah lawan jam iaitu pusing ke kiri. Apa yg kalian nampak sekarang ? Apa yg kalian nampak ? Adakah seperti gambar di bawah yg bertulisan hijau tu? Ya kalian, itulah MD. Kalau kalian nampak, alhamdullillah. Tersenyum aku sendirian dihadapan skrin laktop nie. Kalian inilah yg aku maksudkan dengan SETIAP APA YANG TERJADI KAT DUNIA INI TELAH DITENTUKAN OLEH ALLAH. Yaa !!! Itulah nama nabi kita, Nabi Muhammad SAW (ada lagi aku nak tambah, tapi cukuplah yg ini).



Nabi MHMD SAW, penyebar agama Islam sehingga tersebar ke seluruh pelusuk dunia dan CNN nie penyebar berita dunialah lebih kurang. Dalam sedar tak sedar, rupanya umat Yahudi nie telah menyanjung nabi kita walaupun dalam terjemahan bahasa dan tindakan mereka sendiri yg mana, mungkin mereka juga tidak sedari atau memang mereka tidak boleh lari dari ketentuan Allah. Aku rasa mereka pun tak sedar apa yg mereka paparkan sebab apa ? Sebab itu tadilah, SETIAP APA YANG TERJADI KAT DUNIA INI TELAH DITENTUKAN OLEH ALLAH. Dalam Rukun Iman, kita diwajibkan utk mengimani Rukun Iman : PERCAYA KEPADA QADA DAN QADAR ALLAH. Selagi ada keluhan dari suara kita setiap apa yg terjadi pada kita, selagi itulah kepercayaan kita kepada QADA dan QADAR ALLAH masih lemah. Aku juga lemah kalian, kadang-kadang masih ada keluhan sesuai dengan fitrah kejadian manusia bahawa manusia itu lemah. Tapi aku sendiri akui, memang sukar untuk menanamkan KEYAKINAN pada QADA dan QADAR ALLAH nie. JADI MESSAGE 12 : UMAT YAHUDI TAHU NABI KITA NABI MUHAMMAD SAW ADALAH MANUSIA AGUNG. KIRA DGN LOGO CNN (MD) TU, SEMACAM ANUGERAH (AWARDS) KEPADA NABI LAH TU MENGIKUT CARA MEREKA, TAPI MASIH NAK SEMBUNYIKAN. Itulah Umat Yahudi, tidak mahu mengaku bahawa Allah itu WUJUD dan Nabi itu UtusanNya.
Aku nak berhenti kat sini dulu, cukuplah dengan 12 Message yg cuba disampaikan oleh Umat Yahudi ni dalam Filem 2012 mereka. Lagipun, menurut Penerbit Filem ini mengatakan filem yg merosakkan Bumi merupakan suatu keseronokan baginya. Walau apapun, citer Filem 2012 ni adalah mirip kepada Kisah Nabi Nuh yang membina perahu besar di atas bukit setelah menerima perintah dari Allah sebelum berlakunya 'kiamat' ke atas kaum Nabi Nuh. Nah.. Kita bagaimana ? Siapa yg mahu memperingatkan kita ? Nabi Terakhir, Nabi Muhammad SAW, nabi telah wafat dan berpesan saling ingat mengingatilah antara kita semua. Kalau Nabi masih hidup, bolehlah dia peringatkan kita, bila nak berlakunya Kiamat atas umatnya tapi baginda telah peringatkan kita dgn hadisnya - 'TELAH DEKAT HARI KIAMAT..'. Mari kita sama-sama fikirkan. Lihat gambar 1, kapal yg siap dibina di atas gunung dan gambar 2, air lautan yang melanda dan manusia yg berada dlm perut kapal tu semua selamat. Begitulah, citer dlm AlQuran jugak diambilnya tapi diubah. Sekurang-kurangnya menjadi peringatan kepada kita Umat Islam.



Maaf semuanya, apa yg aku tulis mungkin ada kesalahan dari segi tatabahasa ataupun yg lain-lain yg aku tidak sedari dan terkeluar jauh dari kotak pemikiranku. Apapun aku sekadar ingin berkongsi kepada kalian semua tentang apa yg aku nak kongsi. Banyak lagi yg cuba aku ulaskan dlm filem ni, tapi cukuplah aku mahu STOP kat sini je.

sumber by email.


Last edited by Jeck Sparow on Tue Jan 12, 2010 4:21 pm; edited 1 time in total
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  sam on Tue Jan 12, 2010 4:15 pm

gud info...
pelajaran yg simple dalam filem ni...
manusia tak akan dpt menyelamatkan diri dgn harta bende mereka...
avatar
sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  apens7 on Tue Jan 12, 2010 4:40 pm

MD?!!!
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  zulkbo on Tue Jan 12, 2010 6:09 pm

pada koi agenda yahudi ni dimana-mana
bab merokok sudahlah mmg yahudi ada agendanya
evan perlawanan bola pun ada agenda yahudi
maka berpadalah kita yek..tu jer Sad

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  syiraz77 on Sun Jan 24, 2010 3:54 pm

Dah tonton citer ni..MEMANG BEST Very Happy
avatar
syiraz77

Posts : 11
Points : 12
Join date : 18/01/2010

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  zulkbo on Sun Jan 24, 2010 4:26 pm

member koi pinjam CD sampai
ke ler tak pulang lagi Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2012 review

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum