Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

buka topik politik

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: buka topik politik

Post  Deto_8 on Thu Oct 08, 2009 12:59 pm

nak ke jerantut tapi terbabas ke tong kiat mencari hiburan...gitulah gayernya Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: buka topik politik

Post  Yassin on Thu Oct 08, 2009 1:02 pm

Deto_8 wrote:nak ke jerantut tapi terbabas ke tong kiat mencari hiburan...gitulah gayernya

Kala kawan nok kepekan singgoh di jengka tu biasa la.....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: buka topik politik

Post  zulkbo on Thu Oct 08, 2009 1:03 pm

fourzy wrote:
Yassin wrote:
ganda 23 bro apens...

....Diikuti dengan bunyi guruhhh dan muzik Kitaro....

betul lah otai
belaka dengar
"sinar FM" belaka
huh huh huh
sama ngan koi gak
[/quote]

Ahh...sudohhh...dia promote sinar fm pulok dohhhhhhhhh.......lariiiiiiii [/quote]

deme neh mekala buka topik apa bender laa sorang dua jawab molek lagi lepas tu tak pade doh membabo kelain doh...macam gune lesen terbang je... [/quote]

hahahaha...tu deme kena tanya dgn zul..tukang alih cenel x pun tukang siar iklan...hahahahaha[/quote]

itulah jawatan keh
kat sini EXCO bahagian
iklan tak berbayor
huh huh huh

Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: buka topik politik

Post  koy101 on Thu Oct 08, 2009 1:46 pm

Aku sokong... xmao isu politik tegar kat dlm nih.....
Letih amat dah kat luar nih, ngan politik caci maki, politik ampu-mengampu, politik pejabat.... dan macam-macam lg la..... kang berjangkit kat dlm PCC nih lak....

ilang niat nak berkawan, dah jadi niat nak berlawan. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 44
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: buka topik politik

Post  apens7 on Thu Oct 08, 2009 1:48 pm

sokong aok koy101!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: buka topik politik

Post  koy101 on Thu Oct 08, 2009 2:03 pm

apens7 wrote:sokong aok koy101!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lorr... aku sokong pendapat ngko jer apens7...... dah ngko lak yg sokong aku nih balik... hehehe....
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 44
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: buka topik politik

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum